سایت رسمی علی بابا

دانلود تمامی آهنگ های علی بابا

سایت رسمی علی بابا

دانلود تمامی آهنگ های علی بابا

پشتیبانی اینستاگرام ما
به سایت علی بابا خوش آمدید
جدیدترین آهنگ های علی بابا را از این سایت دانلود کنید
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام اس آی به نام ۸ اسفند

دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام اس آی به نام ۸ اسفند

دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام اس آی به نام ۸ اسفند

دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام اس آی به نام ۸ اسفند

Download New Music By Ali BaBa Called 8 Esfand

منتشر شد.

Ali Baba 8 Esfand 300x300 دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام اس آی به نام ۸ اسفند

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

نظرات  (۷)

دیگه دوست ندالللللم تو اهنگاتو نمیدی بیرون
پاسخ:
:(
عاشق همه اهنگ های علی بابا هستم دمت گرم  خیلی خوب میخونی
پاسخ:
:X
♥♥
سلامتی همشهریا.....
Line Id
Javad-maam

دمت گرم

سلام من عشق اهنگ های شما هستم دمتون گرم
علی بابا خیلی اقایی دمتگرم خیلی دوستدارم
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۴ افشین کشاورز
سلام دمتون گرم به خاطر وبلاگ خوبتون. من عاشق اهنگ علی رضا بابا هستم. نه این علی بابا را نمیگم علی رضا بابا پمپ ماشین خراب شده را میگم. خدی: علی راضا بابا پمپ مشاین خراب شده خخخ خدی: تو بیا بریم من برات اهنگ سوسن خانم میزارم. سوسن خانم چشم عسلی. خخخ .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی